• Danmarks største hockeyspecialist
  • Altid hurtige leveringer
  • Nem & enkel delbetaling
Danmark (DKK)

Købsbetingelser på Hockeyshop.dk

Bestillingsprocessen

Spobik AB, organisationsnr. 559155-6633 ("Hockeyshop") driver hjemmesiden Hockeyshop.dk. Disse vilkår gælder fra 10.07.2025.

Sådan viser vi priser, og hvad der er inkluderet

De priser, der vises på Hockeyshop.dk, er inklusive merværdiafgift (moms). Priserne inkluderer i visse tilfælde fri fragt inden for Sverige, f.eks. ved en kampagne. I alle andre tilfælde tillægges fragt.

Bestillinger

Disse købsbetingelser gælder, når du som forbruger afgiver en bestilling på hjemmesiden. Alle bestillinger foretages via www.hockeyshop.dk. Ved køb bekræfter du, at du accepterer denne aftale, når du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail på den e-mailadresse, du har angivet ved bestillingstidspunktet. Hockeyshop indgår ikke aftaler med mindreårige (under 18 år) uden værges godkendelse. På nuværende tidspunkt kan aftaler kun indgås med kunder med leveringsadresse i Sverige. Alle bestillinger behandles inden for 24 timer (normal arbejdsuge, kun hverdage). Via din login kan du selv følge din bestilling. Produkterne leveres med en brugsanvisning i fysisk eller digital form, hvis det er nødvendigt for brugen af produktet. Normalt skal brugsanvisningen være på svensk eller engelsk.

Annulleringer

Hockeyshop arbejder altid på at reducere leveringstiderne. Oftest behandles din ordre straks efter gennemført køb. Har du bestilt en vare, skal du først hente din ordre og derefter returnere den til os. Læs mere om, hvordan du foretager en retur her.

Betaling

Betaling med Kustom Checkout (Sign in with Klarna)

Når du vælger at betale med Kustom Checkout på Hockeyshop.dk, benytter du en tjeneste leveret af Kustom i samarbejde med Klarna. For at gennemføre købet skal du identificere dig ved at logge ind med din Klarna-konto via funktionen Sign in with Klarna.

Ved at anvende denne funktion accepterer du Klarnas brugerbetingelser for Klarna, som du kan finde her.

Ved brug af Kustom Checkout deles kun de nødvendige oplysninger med tredjepart for at håndtere og gennemføre købet i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger i vores privatlivspolitik.

Betalingspligt

Ved køb af et eller flere produkter er du forpligtet til at betale det samlede beløb, vi angiver for de valgte produkter, inden for den angivne tid. Hvis betalingen ikke er modtaget inden for den angivne tid, pålægges et rykkergebyr. Der pålægges også morarente svarende til 24 % plus den til enhver tid af Riksbanken fastsatte reference­rente.

Sikkerhed

Hockeyshop er en HTTPS-sikret hjemmeside. Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS) er en protokol til krypteret transport af data for HTTP-protokollen. HTTPS krypterer trafikken mellem en computer og hjemmesiden for at beskytte brugerens integritet ved følsomme overførsler (f.eks. login, håndtering af private oplysninger m.m.). Med HTTPS skal forbindelsen ikke kunne aflyttes af tredjepart, og brugeren skal kunne stole på, at webserveren er den, den udgiver sig for at være.

3D–Secure

Hockeyshop.dk benytter 3D-Secure.

3D-Secure er navnet på en tjeneste, der er skabt for at gøre internethandel mere sikker – både for kunder og sælgende virksomheder. Den er udviklet af MasterCard og VISA og er i dag en global standard. Den kaldes MasterCard SecureCode for MasterCard-kort og Verified By Visa for Visa-kort. Tjenesten er gratis for kortholdere og bygger på, at kunderne skal identificere sig hver gang, et køb foretages online. Der findes forskellige varianter af tjenesten på markedet, men den mest almindelige er, at kunder indtaster en adgangskode ved hvert køb for at godkende det. Identifikationen fjerner risikoen for, at uvedkommende personer, som eventuelt har fået fat i kortoplysninger, kan handle med andres kort.

Læs mere om 3D-Secure her.

Levering

Leveringstid

Leveringstiden og lagerstatus fremgår på den enkelte produktside. Normal leveringstid (til udleveringssted) er 1-3 arbejdsdage, hvis varen findes på vores centrallager i Jönköping. Ved valg af hjemmelevering kan der tilkomme 1-2 dage pga. speditørens rutiner.

Vi tager forbehold for forsinkelser, når leveringsforsinkelsen ligger uden for vores direkte eller indirekte kontrol.

Ved forsinkelser kontakter vi dig uden unødig forsinkelse for at informere om situationen. Du har herefter ret til at få en ny leveringstid eller at annullere købet uden omkostninger, hvis leveringstiden har været af væsentlig betydning.

Ved udsolgte varer kontakter vi dig og tilbyder et tilsvarende produkt, eller du har ret til at annullere ordren.

Leveringsmuligheder og fragtomkostninger

Ved bestilling hos Hockeyshop leveres din pakke med DHL. Fragtomkostninger beregnes ud fra pakkens vægt, størrelse og leveringsmetode. Vi tilbyder følgende leveringsmetoder:

Logistikydelse

Pris

Forklaring

Afhentning i butik*

0 dkk

Leveres til butik for afhentning.

Butiksadress: 

Fredrikssundsvej 354
2700 Brønshøj

DHL

Afhentning hos udleveringssted*

38 dkk

Sendes med DHL Service Point. Maks. vægt/mål over 20 kg: længde 150 cm, længde + omkreds = 300 cm.

Afhentning hos udleveringssted*

DHL

Standardfragt for hockeystave

64 dkk

Sendes med DHL Service Point. Maks. vægt/mål over 20 kg: længde 150 cm, længde + omkreds = 300 cm.

Afhentning hos udleveringssted*

DHL Service Point: Leveres næste hverdag og sendes til valgt DHL-udleveringssted (bemærk: afvigelser inden for landet kan forekomme). Du adviseres via sms, når du kan hente pakken.

Kvittering

Ved hjemmelevering bliver du bedt om at vælge, om du vil have modtagerkvittering, dvs. at du er hjemme og skriver under på modtagelsen. Fravælges kvittering, efterlades pakken udenfor din dør, og du bærer herefter ansvaret, uanset om du er til stede eller ej. Vi anbefaler på det kraftigste at vælge kvittering.

Varen anses for leveret, når du har modtaget den. Fra dette tidspunkt bærer du risikoen, også hvis den senere beskadiges eller bortkommer pga. forhold uden for Hockeyshops kontrol.

Transportskader

Hockeyshop er ansvarlig for varer, der beskadiges eller bortkommer under levering til dig. Synlige skader skal anmeldes straks, skjulte skader inden for 7 dage efter modtagelse. Kontroller emballagen ved modtagelse, og underskriv ikke, hvis den er beskadiget. Få fragtføreren til at notere skaden på både din og deres kopi af fragtbrevet. Kontakt derefter Hockeyshops kundeservice.

Terminalgebyr

Et terminalgebyr pålægges, hvis din hjemmelevering opbevares på speditørens terminal i mere end 5 dage. Gebyret er 161 dkk pr. dag og pr. forsendelse.

Ikke afhentede forsendelser

Pakker opbevares i 7 dage på transportørens terminal, før de returneres automatisk. For ikke-afhentede pakker debiteres fragt (tur/retur), administrationsgebyr samt evt. terminalgebyr.

Ombud: Fragt + retur/administrationsgebyr 166 dkk

Hjemmelevering: Fragt + retur/administrationsgebyr + terminalgebyr 497 dkk

Voluminøse varer: Fragt + retur/administrationsgebyr + terminalgebyr 2 411 dkk

Fortrydelsesret

Fra det tidspunkt du har modtaget din ordre, gælder som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret i henhold til lov (2005:59) om fjernsalg og aftaler uden for forretningslokaler. Vi hos Hockeyshop.dk tilbyder 60 dages åbent køb. Du har ret til inden for denne frist at returnere enkelte varer eller hele ordren, hvis du ikke er tilfreds.

For at benytte fortrydelsesretten skal du meddele os det, inden de 60 dage er gået. Hvis du benytter din fortrydelsesret, skal du uden unødig forsinkelse, senest inden 14 dage efter at du har meddelt os om din beslutning om at fortryde aftalen, sende varen tilbage til os. Fristen anses for overholdt, hvis du sender varerne tilbage, inden perioden på 14 dage er udløbet. For at foretage en retur: kontakt os på hockeyshop@hockeyshop.dk og brug den returlabel, vi sender til dig.

Returlabel

Som kunde har du også ret til at bruge Forbrugerstyrelsens standardformular til fortrydelsesret. Hvis du ønsker at bruge den, kan du downloade blanketten her.

Undtagelser fra fortrydelsesretten

Ved fjernsalg og hjemmelsaftaler har du ikke fortrydelsesret, hvis du køber fødevarer som kosttilskud og energibarer samt øvrige artikler, der klassificeres som fødevarer. Bemærk! Uåbnede/forseglede emballager af f.eks. kosttilskud anses ikke for undtaget. Fortrydelsesretten gælder slet ikke for varer, der er fremstillet eller ændret i overensstemmelse med dine særlige ønsker, f.eks. skøjter/skinner/stål, hvor du har købt slibning af varen. Dette skyldes, at produktet ikke længere er i original stand og ikke kan videresælges. Dette gælder også trykt teamtekstiler (tryk af initialer, nummer eller klub-/foreningslogo). Ved køb af hygiejneartikler eller undertøj må forseglingen ikke være brudt – sådanne varer kan ikke returneres.

Retur

For at foretage en retur skal du kontakte os på hockeyshop@hockeyshop.dk med ordrenummer og oplyse, hvilken vare du ønsker at returnere. Vi sender derefter en QR-kode eller PDF med returlabel, som du skal bruge til at sende varen retur (bemærk, at det er vigtigt, at du bruger denne label og ikke en egen, samt at pakken er forsvarligt emballeret). Sørg også for at lægge retursedlen sammen med varen og sætte returfragtsedlen på pakken.

For at benytte fortrydelsesretten på en pakke, der er leveret med hjemmelevering, skal du sende en mail til hockeyshop@hockeyshop.dk med følgende oplysninger:

  1. Ordrenummer

  2. Varenummer samt returårsag pr. vare (se nedenfor)
    2.1. For lille i størrelsen
    2.2. For stor i størrelsen
    2.3. Lever ikke op til forventningerne
    2.4. Anden årsag (skriv i mailen)

Herefter kontakter vi dig med yderligere instruktioner. Vi bekræfter derefter uden unødig forsinkelse, at vi har modtaget din beslutning om at benytte fortrydelsesretten.

Adresse til returnering:
Hockeyshop (Spobik AB)
Mogölsvägen 14
555 94 Jönköping

Bemærk! Returpakker kan IKKE sendes pr. efterkrav, postopkrævning eller som anbefalet brev.

Betingelser for returnering

Ved retur bærer du risikoen for varen, indtil den er indleveret hos udleveringsstedet. Du kan holdes ansvarlig, hvis varen beskadiges eller forsvinder under transporten, f.eks. ved utilstrækkelig emballering eller forkert fragtlabel/fragtmetode. Vi anbefaler derfor at pakke varen forsvarligt.

Varen eller ordren, inklusiv originalemballagen, skal sendes tilbage ubrugt og i ubeskadiget originalemballage, hvis en sådan medfølger.

Du har ret til at undersøge varen, men ikke mere end nødvendigt for at fastslå dens egenskaber og funktion.

Du har ikke mulighed for at foretage en ombytning. Det, du kan gøre, er at returnere den forkerte vare og derefter bestille den rigtige vare på ny på Hockeyshop.dk. Angiv ikke ønsker om bytte i returpakken, da varen kan være udsolgt, når pakken når frem til os.

Vedlæg altid retursedlen med ordrenummer, så vi kan håndtere din retur. Du finder retursedlen på bagsiden af din ordrebekræftelse eller kan downloade den under afsnittet om fortrydelsesret.

Gem ordrebekræftelse og betalingsreference som kvittering på dit køb, så vi kan behandle en eventuel retur.

Returer kan IKKE sendes pr. efterkrav, postopkrævning eller som anbefalet brev.

Ved retur betaler kunden for returfragten, medmindre vi (kunden og Hockeyshop) har aftalt andet.

Returnerer du kun en del af din ordre, tilbagebetaler vi ikke fragtomkostningerne.

Retur eller reklamation af kampagnevarer

Ved retur eller reklamation af en kampagnevare, nedsat vare eller ved køb, hvor du har brugt en rabatkode eller voucher, tilbagebetales det beløb, der fremgår som slutbeløbet på din ordrebekræftelse/kvittering.

Returomkostninger

Logistikydelse

Pris

Forklaring

Ombud Retur

51 dkk

Returfragtseddel til aflevering hos udleveringssted. Denne fragtseddel får du af os, efter du har kontaktet os angående din retur (læs mere under afsnittet Retur ovenfor). Dette gælder kun pakker, der er leveret med “afhentning hos udleveringssted”.

Retur af webshopordre i butik

Du kan returnere gratis i vores butik i København (adresse: Frederikssundsvej 354, 2700 Brønshøj). OBS! Al håndtering af vores returer sker på centrallageret i Jönköping, derfor kan processen for retur af en webshopordre i butik tage længere tid.

Fradrag for værdiforringelse ved returnering

Vi forbeholder os retten til at foretage fradrag på op til 100 % ved returnering, hvis:

  • Originalemballagen ikke er intakt

  • Varen er brugt eller returneret forkert

  • Der mangler dele eller er opstået skader

Alle etiketter og eventuelle manualer skal være intakte og sendes med.

Det er vigtigt, at yderemballage bruges, når du pakker returvaren, og at tape eller andet materiale ikke påsættes originalemballagen.

Dette gælder også for varer, der returneres i emballage, som kan anses for uhygiejnisk for vores personale, f.eks. emballage der tidligere har været brugt til fødevarer.

Undtagelser fra fortrydelsesretten

Ved fjernsalg og hjemmelsaftaler har du ikke fortrydelsesret, hvis du køber fødevarer som f.eks. energibarer og andre artikler, der klassificeres som fødevarer. Bemærk! Uåbnede/forseglede emballager af f.eks. kosttilskud anses ikke for undtaget. Fortrydelsesretten gælder heller ikke for varer, der er fremstillet eller ændret efter dine specifikke ønsker. Ved køb af hygiejneartikler eller undertøj må forseglingen ikke være brudt – sådanne varer kan ikke returneres. Fortrydelsesretten gælder heller aldrig for Mystery Minis/Secret Minis.

Reklamation

Hvis en vare afviger fra, hvad der følger af aftalen mellem dig og Hockeyshop, eller på anden måde ikke svarer til den beskrivelse, Hockeyshop har givet, kan varen reklameres. Kun oprindelige fejl er omfattet af reklamationsretten, og den dækker ikke fejl forårsaget af almindeligt slid. Du kan reklamere over fejl på produktet i op til tre år fra købstidspunktet. Reklamationsretten påvirkes ikke af eventuel garanti. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder, anses det altid for at være inden for rimelig tid.

For at foretage en reklamation skal du sende en reklamationsforespørgsel til kundeservice. Det gør du ved at maile til hockeyshop@hockeyshop.dk og oplyse følgende: ordrenummer, betalingsreference (kvittering/ordrebekræftelse), foto eller video af skaden samt årsagen til reklamationen. Beskriv gerne problemet så detaljeret som muligt, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Ved en godkendt reklamation dækker vi alle omkostninger, herunder materiale, fragt, emballage og eventuel erstatningsvare. Vi erstatter dog ikke eventuelle afledte omkostninger, som forbrugeren måtte have, såsom transport til udleveringssted. Vi dækker kun rimelige omkostninger, som forbrugeren kan have haft.

For at en reklamation kan håndteres korrekt og med bedst resultat for begge parter, bør forbrugeren medvirke til en aktiv kommunikation. Hvis forbrugeren forholder sig passiv i længere tid under sagens behandling, vanskeliggøres processen betydeligt. Rimelig svartid bør normalt ikke overstige et par måneder.

Sender du en vare retur som reklamation uden forudgående aftale med os, og varen viser sig ikke at være fejlbehæftet, vil du blive opkrævet for de omkostninger, Hockeyshop har haft som følge heraf. Som udgangspunkt gælder følgende for fragt- og administrationsomkostninger:

  • Almindelig pakke til udleveringssted – 115 dkk

Ved en godkendt reklamation (dvs. at varen er fejlbehæftet) vil Hockeyshop i de fleste tilfælde enten levere en ny vare eller reparere den eksisterende vare. Du har som udgangspunkt mulighed for at vælge, hvilken løsning du ønsker.

Inden omlevering eller afhjælpning foretager Hockeyshop en vurdering af, om løsningen er mulig og kan udføres uden urimelige omkostninger for Hockeyshop, under hensyntagen til fejlens betydning, varens værdi i fejlfri stand og om den alternative løsning kan udføres til en væsentligt lavere omkostning for Hockeyshop.

Reklamationer af hockeystave og årsager til skader

En hockeystav er en vigtig del af spillerens udstyr, men den udsættes også for ekstrem belastning under træning og kamp. Reklamationer af hockeystave forekommer ofte, men det er vigtigt at forstå forskellen mellem produktionsfejl og skader, der opstår som følge af normalt slid eller forkert brug.

Hvorfor går en hockeystav i stykker?

Hockeystave er designet til at være både lette og holdbare, men de udsættes samtidig for hårdt spil såsom slag, skøjtespark, skud og gentagne belastninger. De mest almindelige årsager til, at en stav går i stykker, er:

1. Slid og materialetræthed

Hockeystave er oftest fremstillet af kulfiber, et materiale der er stærkt, men følsomt over for gentagne belastninger. Over tid kan små revner opstå, især ved skaftet eller bladet, hvilket til sidst kan føre til, at staven knækker.

2. Slag og hårde tacklinger

Under en kamp kan staven blive udsat for slag fra modstanderes stave, pucke eller endda skøjter. Et hårdt slag mod staven kan få den til at revne eller knække med det samme.

3. Forkert brug

Hvis en spiller bruger staven til at slå hårdt mod isen eller banden ofte, kan det medføre revner. Et eksempel er, når en spiller udtrykker frustration ved at slå staven hårdt mod isen eller banden.

4. Produktionsfejl

I visse tilfælde kan der være defekter i materialet eller i produktionsprocessen, som kan få staven til at gå i stykker tidligere end forventet. Disse fejl kan f.eks. være ujævne fiberlag, svage limfuger eller andre produktionsmangler.

Hvad gælder ved en reklamation?

For at en reklamation skal godkendes, skal der være tegn på, at skaden skyldes en produktionsfejl og ikke normalt slid eller ydre påvirkning.

Reklamationen kan godkendes, hvis:
✔ Staven er gået i stykker uden tydelige ydre skader, såsom slagmærker eller revner forårsaget af spillet.
✔ Skaden er typisk for en produktionsfejl, f.eks. en revne ved limfuger eller et svagt punkt i kulfiberstrukturen.

Reklamationen afvises, hvis:
✘ Staven har tydelige mærker efter slag, tacklinger eller andet, der tyder på ekstern påvirkning.
✘ Skaden er forårsaget af normalt slid, f.eks. at bladet er slidt ned, eller at staven gradvist har mistet sin stivhed.

Tilbagebetaling ved reklamation

Hvis vi foretager omlevering eller udbedring af fejlen ved en reklamation, vil eventuelle fragtomkostninger blive tilbagebetalt inden for 14 dage fra den dag, Hockeyshop har modtaget den reklamerede vare. Retur af varen samt tilbagebetaling skal ske uden unødig forsinkelse. Tilbagebetalingen sker via Kustom, og de vil anvende samme betalingsmiddel, som du selv har brugt til den oprindelige transaktion.

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder købet, refunderer vi hele købsbeløbet for ordren, inklusive leveringsomkostninger. Bemærk, at ekstra leveringsomkostninger, der skyldes, at du har valgt en anden leveringsmetode end den billigste standardlevering, vi tilbyder, ikke refunderes.

Kunden betaler altid for returfragten, medmindre vi (kunden og Hockeyshop.dk) har aftalt andet.

Tilbagebetalingen sker uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at vi er blevet informeret om din beslutning om at fortryde aftalen. Vi kan dog vente med tilbagebetalingen, indtil varen er modtaget retur, eller indtil du har fremlagt bevis for, at varen er sendt retur, alt efter hvad der sker først.

Tilbagebetalingen sker via Kustom, og de vil bruge samme betalingsmiddel, som du anvendte ved købet.

Når købet er fortrudt – uanset årsag – dækker Hockeyshop ikke eventuel prisforskel, hvis du køber et tilsvarende produkt dyrere hos en anden forhandler.

Virksomhedsfaktura

Følgende gælder for kunder, der handler som virksomhed og vælger betaling via faktura.

Kreditvurdering: Ved ansøgning om betaling via virksomhedsfaktura gennemføres sædvanlig kreditvurdering, hvilket kan indebære, at der indhentes en kreditoplysning.

Betalingsvilkår: Forfaldsdato og øvrige vilkår for virksomhedsfaktura fremgår af fakturaen. Ved betaling via faktura skal beløbet være modtaget senest 30 dage fra fakturadato (eller den dato, der er angivet på fakturaen). Ved forsinket betaling pålægges et rykkergebyr på 39 dkk samt morarente på 2 % pr. måned fra forfaldsdatoen, indtil fuld betaling sker.

Overdragelse: Alle virksomhedsfakturaer overdrages til Kustom Checkout. Alle betalinger i forbindelse med fakturaen skal ske til Kustom Checkout.

GDPR: Ved betaling via virksomhedsfaktura vil fakturaen blive overdraget til Kustom, og vi deler derfor virksomhedskundens personoplysninger med Kustom Checkout. Kustom Checkout er dataansvarlig for de fordringer, vi har overdraget. For detaljeret information om Kustom Checkout behandling af personoplysninger, læs venligst Kustoms databeskyttelsesinformation her. Databeskyttelsesombud kan kontaktes på support@kustom.co

Øvrigt

Forbrugerbeskyttelse

Disse købsbetingelser gælder for den købsaftale, du som forbruger indgår med Spobik AB. For at beskytte dine interesser som kunde gælder bestemmelserne i Forbrugerkøbeloven (SFS 1990:932), Lov om fjernsalg og aftaler uden for forretningslokaler (SFS 2005:59) samt Persondataloven (SFS 1998:204) for alle køb på Hockeyshop.dk.

Fuld information om fortrydelsesret findes på Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Force Majeure

I tilfælde af omstændigheder uden for Hockeyshops rimelige kontrol, f.eks. ændret lovgivning, myndighedsindgreb, strejke, blokade, sabotage, krig, terror, brand, oversvømmelse, naturkatastrofe eller lignende, udskydes Hockeyshops forpligtelse til at opfylde købsaftalen, så længe disse omstændigheder varer. Hvis forsinkelsen overstiger 2 måneder, har både du og Hockeyshop ret til at annullere aftalen med øjeblikkelig virkning uden erstatningspligt.

Personoplysninger

Hockeyshop er ansvarlig for, at de personoplysninger, der afgives i forbindelse med køb, håndteres i overensstemmelse med Persondataloven. Ved at acceptere købsaftalen med Hockeyshop giver du samtykke til, at dine oplysninger gemmes for at kunne behandle din ordre og gennemføre købet, lette fremtidige køb, opdatere din ordrestatus samt sende tilbud fra Hockeyshop via sms, e-mail eller anden direkte reklame. Som kunde kan du få indsigt i de gemte oplysninger, ændre dem eller anmode om sletning. Du kan til enhver tid trække dit samtykke til at modtage tilbud tilbage.

Pris- og produktinformation

Ved eventuelle fejl (f.eks. forkert pris, lagerstatus, trykfejl på hjemmesiden, massebestillinger m.m.) forbeholder vi os retten til at rette fejlen efterfølgende. Ved fejlinformation har du ret til at fortryde købet i henhold til forbrugerkøbeloven. Alt billedmateriale skal ses som illustrationer og kan ikke garanteres at gengive varens præcise udseende og egenskaber.

Hockeyshop forbeholder sig også retten til at annullere en ordre, hvis prisen på hjemmesiden har været åbenlyst forkert. Dette gælder også, selvom du har modtaget en ordrebekræftelse.

Hvis kunden opdager mindre afvigelser i produktinformationen (f.eks. vægt) på hjemmesiden, betragter Hockeyshop ikke varen som fejlbehæftet alene af den grund, så længe varen ellers fungerer fejlfrit.

Cookies

Spobik AB anvender cookies. En cookie er en lille tekstfil, der gemmes af din browser. Den bruges til at give adgang til forskellige funktioner og forenkle din købsproces. Vi bruger cookies bl.a. til at tilpasse, forbedre og analysere vores hjemmeside og forenkle brugen for vores kunder.

Anmeldelser

Ved at afgive anmeldelser af produkter på Hockeyshop.dk giver du også Spobik AB ret til at offentliggøre dem på Hockeyshop.dk og vores søstersider samt i andre kanaler og medier. Hockeyshop forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre og/eller fjerne indsendte anmeldelser.

Generelt

Vi forbeholder os retten til at ændre disse købsbetingelser når som helst. Alle ændringer offentliggøres på Hockeyshop.dk. Ændringer gælder fra det tidspunkt, kunden har accepteret vilkårene (i forbindelse med et nyt køb eller ved besøg på Hockeyshop.dk), alternativt 30 dage efter, at vi har informeret kunden om ændringerne. Vi anbefaler dog, at kunder holder sig opdateret på Hockeyshop.dk løbende.

Øvrigt

For spørgsmål om betydningen af disse vilkår eller proceduren ved fortrydelsesret, reklamationer, transportskader eller andet, kontakt venligst Hockeyshops kundeservice. Kontaktoplysninger findes nederst i footermenuen.

Vi forbeholder os retten til at afbryde kundeservicekontakt, hvis kunden optræder truende, krænkende eller bryder almindelige adfærdsnormer. Vi ønsker en respektfuld kommunikation og accepterer ikke krænkende adfærd mod vores medarbejdere.

Har du spørgsmål om din faktura, bør du henvende dig til Klarna Checkout, som håndterer alle fakturaer for Hockeyshop. Kustom Checkout kundeservice kan kontaktes på support@kustom.co

Din indkøbskurv(0 varer)

Din indkøbskurv er tom
I alt: 0 dkk
Til kassen

Foretrukne(0 varer)

Du har ingen favoritter

Menu